Wonen in de Technische School

Wil jij ook wonen in de Technische School? (op dit moment zijn alle appartementen verhuurd)

De vijf appartementen zijn gelegen op de bovenste verdieping van het pand, waar vroeger de techniek lokalen waren gevestigd. De grote ramen zorgen voor een prachtige lichtinval en bieden uitzicht op het centrum van Heerenveen of het Groene Hart van Heerenveen. Alle appartementen zijn voorzien van een moderne hoek of rechte keuken met een natuurstenen aanrechtblad, voorzien van luxe inbouwapparatuur (vaatwasser, koel-/vriescombinatie, gaskookplaat, afzuigkap en combimagnetron). Een nette witte badkamer met enkel of dubbel wastafel, douche en toilet. Alle ramen zijn voorzien van elektrisch bedienbare luxaflex. Uniek is de loggia (inpandig balkon), waar je zowel bij slecht weer als mooi weer lekker buiten kunt zitten.

Wil je meer informatie? Neem dan contact op via onderstaande button.

Plattegrond appartementen

Blijf op de hoogte

Wil je bericht ontvangen of vrijblijvend informatie ontvangen over de appartementen? Neem dan vrijblijvend contact op.

Contactinformatie