Waarvoor kunt u bij ons terecht?

De technische school kan voor verschillende zaken worden ingezet.

vergaderen Vergaderingen

De Technische School leent zich uitstekend voor vergaderdoeleinden. Zo is het mogelijk om een ruimte te huren voor vergaderingen of workshops. De ruimtes zijn uitgerust met een beamer en zijn voorzien van een pantry. Neem hier contact op voor meer informatie.

eten Cucina Italiana

Sluit een bezoek aan de Technische School af met een bezoek aan Frisone Pazzo.

trouwen Trouwlocatie

Sinds 2015 is de Technische School opgenomen in de lijst van trouwlocaties in Heerenveen.

wonen Wonen

Het is mogelijk om te wonen in de Technische School, er zijn vijf appartementen gevestigd. Gelegen op de bovenste verdieping van het pand, waar vroeger de techniek lokalen waren gevestigd. De grote ramen zorgen voor een prachtige lichtinval en bieden uitzicht op het centrum van Heerenveen of het Groene Hart van Heerenveen.

ondernemenOndernemen

Voor een aantrekkelijke huurprijs kun je ondernemen binnen de Technische School. Ontvang jouw klanten in dit prachtig historisch pand!

Meer informatie?

Bij de Technische School vind je verschillende bedrijven, kun je lunchen en dineren, bedrijfsruimte huren, vergaderen en/of wonen. Wilt je meer weten over de mogelijkheden voor jou bij de Technische School? Neem dan contact met ons op.

Contactinformatie